pinglans

En sanna vänskaps saga

Nu står jag här vid din sida som jag alltid gjort genom motgångar & framgångar sen den första dagen vi möttes på nv. Idag är din stora dag, du kan KÖPA CIGG NU! Wihoooo :D
Sen den dagen jag träffade dej har du varit solen i liv med de klaraste leendet , Silvia hade aldrig klarat sig utan dej + våra insane äventyr för vi är ju typ kändisar kan man väl säga. Jag skulle kunna beskriva oss med att vi lever i world Disney liv. Ena dagen är vi Balo & andra dagar lever vi som Bambi på farlig is. Kommer du ihåg Sweden rock de var Bambi! Dangerous! Men som du sa, vi är Timon & Pumba för alltid. Vi kompletterar varandra och lever dansar igenom livet & pudrar det med Rosa socker + en kebab rulle <3  Att bara sitta med dej på en bänk hade varit är tillräckligt för mig för jag vet att livet är en saga som den alltid är tillsammans med dej Timon. Grattis min fagraste jag älskar dej <3

3 september.




2010-10-05 @ 00:40:55 Kärlek Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0