pinglans

En semptember natt med ingen sömn.

2 hjärtan som slår slag för varje andetag som tas.
2 själar som lever i olika världar.
Men ikväll delar olika säng och täckte.
Hjärtklappningar från en högmodig själ och den andra med helt andra idéer om vad dessa 2 själar ska avsluta en september natt. Hjärtemod från själen uppstår i form av definition av vad de 2 innebär. En besvikelsen i han som ligger bredvid visas sig i ansiktet och jag känner det i mig också. Känslan av ett avstånd välla fram snabbare än x2000 mellan oss. Hjärtemodet får inte den önskade effekten och min själ känns skadad, brusten. Hjärna och hjärta samarbetar och lagar min själ. Men nu låg en brusten själ bredvid mig. Jag la mig på hans axel och gav han mina läppar den september natten för jag var hans Bamseplåster som lagade hans krossade själ.
Nu vet jag, olika själar och hjärtan funkar som parallella linjer, de möts aldrig på samma tåg.

2010-09-28 @ 01:01:25 Kärlek Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0