pinglans

en vanlig onsdag

En helt vanlig onsdag liggandes slö och ensam i sängen. vrider blicken bort från skärmen och får syn på skyskrapan till läxor som ropar på mig med hotfulla meningar - deadline fredag, franska uppsats, psykologi & historia prov. jag orkar inte, inte idag. Istället gör jag allt utom det, lägger chokladmask & målar leopard mönster på naglarna. tråkigaste dagen på länge må jag säga.


Tomten kom föresten med en tidig julklapp idag från nelly, en avbetalnings klänning. För fylla 18 kom med några bonusar med andra ord klarna avbetalning, ett sätta att shop til you drop eller hamnar hos kronofogden som kommer förmodligen bli min död rent ekonomiskt. Men hur kul är det inte att klicka hem saker för att sen betala 5 kronor i månaden. awsome.

2010-12-09 @ 00:08:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0