pinglans

Dagar jag minns, min egna Håkan Hellström

Jag har hört att du träffat nån
Jag har hört att hon är allt jag inte var
Och jag är rädd för att be och jag är rädd för att gråta
Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta
Och jag är rädd för att säga att jag vill bli din
Men jag föll för dig vilket jag inte räknade med
Skratta åt det, för då kommer jag kanske över det

Det var en gång, det var en fest
Och jag gick med nån för han påminde om dig
Men sen kom gryningen, jag reste mig, gick ut genom dörren
Och jag gick genom den tidiga morgonen
Den rena, tidiga morgonen

Och jag visste inte varför jag gjorde så
Åh, jag visste inte varför
Jag har hört att du träffat nån
Och den här gången är du riktigt säker.

11 september 2010.
2010-09-16 @ 20:13:00 Kärlek Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0